Blog

Voordelen van Youtube views kopen

YouTube is bekend als de grootste videosite ter wereld. Het is een zeer populair video-uitwisselingsplatform dat met succes door miljoenen gebruikers tegelijkertijd wordt bezocht. Mensen gebruiken het ook als een marketinginstrument om hun bedrijf te promoten onder een groot aantal doelgroepen. Jouw video’s moeten natuurlijk wel opvallen en bekeken worden en daar speelt het algoritme van Youtube een belangrijke rol. Op basis van een complexe formule waar gekeken wordt naar tijdsduur dat men een video bekijkt, aantal abonnee’s van het kanaal, likes en views wordt bepaald welke video waar in de rangorde van de zoekresultaten komt te staan. Door bijvoorbeeld meer views te verkrijgen kan je dus nog meer kijkers weten aan te trekken, echt een sneeuwbal effect dus.

Views inkopen?

Nu kan je op het idee komen om views in te kopen bij een van de vele partijen die dat online aanbiedt, maar hoe gaat dat in haar werk en wat zijn de voordelen hiervan? Daar gaan we nu op in.

Voordelen van views kopen

  • Het is een geweldige manier om een ​​YouTube-video op gang te brengen. In plaats van te beginnen met nul weergaven, begin je met een paar duizend om snel de zaken in een stroomversnelling te brengen.
  • Het draagt bij aan jouw ​​sociale geloofwaardigheid te versterken. Eenvoudiger gezegd: je ziet er betrouwbaarder uit, zodat mensen je eerder serieus nemen, je video bekijken en zelfs iets kopen bij je bedrijf of bedrijf (als je iets verkoopt)
  • Internetmarketingcampagnes zijn zichtbaar effectiever. Het is waar. Door er meer gerenommeerd uit te zien (zoals hierboven vermeld), worden marketingcampagnes (zowel op als buiten sociale netwerken) effectiever.
  • Online verkopen en conversies stijgen met gemiddeld 27%. Dat is zowel in termen van e-commerce als leads.
  • Organische YouTube-weergaven stijgen met gemiddeld 40%. De weergavetelling laat kijkers weten dat het de moeite waard is om te kijken.

Waar bestellen?

Er zijn tientallen shops waar je terecht kunt. En juist daarom is het belangrijk te weten waar Youtube views kopen veilig en betrouwbaar kan. Wij raden je aan goed de reviews te lezen en daarna je keuze te maken.

Top 5 Youtube Influencers in Cryptocurrency

YouTube is een massaal knooppunt van content met betrekking tot cryptocurrencies en blockchain projecten. De leiders binnen de blockchain-gemeenschap hebben diep geëngageerde communities gecreëerd rond hun YouTube-platforms.

In deze post heb ik een groot aantal YouTube-kanalen met betrekking tot cryptocurrency en de blockchain-gemeenschap op een rijtje gezet. Elk kanaal heeft zijn eigen unieke gemeenschap en invloedssfeer. Deze lijst dient als een introductie tot de gemeenschap van crypto-YouTube-kanalen. Iedereen die geïnteresseerd is moet een duik nemen in de gemeenschap, en de makers van content ontdekken die waardevolle informatie en discussie opleveren.

Ben je op zoek naar een lijst met grootste cryptocurrency influencers bekijk dan deze post.

1 — Ivan on Tech

Ivan is een software-ingenieur, en internationaal spreker en opvoeder. De technische analyse en de mening van Ivan over de gebeurtenissen binnen de blockchain-ruimte zijn zeer populair.

Hij heeft elke morgen een show genoemd: Good Morning Crypto. Zeker de moeite waard om te bekijken.

2 — Crypt0

Crypt0 is een gerespecteerde crypto-denkleider op YouTube, en produceert een breed scala aan content op zijn kanaal. Deze contentmaker richt zich op interviews met gemeenschapsleiders en video’s gericht op de actualiteit.

3 – Boxmining

Boxmining is een kanaal gewijd aan de dagelijkse analyse van de blockchain markt. Ondersteund door een grote, platformoverschrijdende community, splitst dit kanaal de belangrijkste onderwerpen op in makkelijk te begrijpen video’s. Ze behandelen ook hoe het wordt ontvangen in zowel het Oosten als het Westen.

4 – Crypto Bobby

Een onderneming tech insider biedt eerlijke neemt cryptocurrency, Bobby is zeer actief binnen zijn eigen, en andere YouTube-gemeenschappen. Zijn content bevat regelmatig waardevolle informatie zoals inzicht in tendentieus nieuws.

5 – Decentralized TV

Een van de vele creaties van Peter Saddington, dit populaire cross-platform merk wordt zeer goed beschouwd binnen de blockchain gemeenschap. John staat bekend om zijn onderhoudende video’s met flitsende auto’s en crypto kennis.

Maak van je Youtube-kanaal een groot succes!

Tegenwoordig zijn er al zoveel mensen die bakken met geld verdienen met hun Youtube-kanaal. Kijk bijvoorbeeld naar vloggers zoals Enzo Knol, Monica Geuze of StukTV. Zij hebben dankzij hun Youtube-kanaal andere contracten kunnen binnenslepen, zoals een eigen kledinglijn of misschien zelfs een contract bij een tv-zender. Ook deze mensen zijn ooit begonnen met de teller op 0 abonnees en 0 likes. Met de juiste aanpak bij het starten van je eigen Youtube-kanaal zou jij dus misschien ook wel kunnen uitgroeien tot een van deze Youtube-legendes! 

Maak een keuze waarvoor je gaat

Voordat je begint met het posten van video’s, moet je bij jezelf nagaan wat voor iets het is dat jou interessant maakt. Ben je bijvoorbeeld goed in gamen, ben je heel muzikaal of ben je een intens goede visagist? Kijk waar jouw unieke krachten liggen en ga daar dan je Youtube-kanaal omheen bouwen! Hou het lekker dicht bij jezelf, en ga geen video’s maken omtrent onderwerpen of dingen die jij niet interessant vindt of niet kan, want je kijkers prikken hier zo doorheen! Het is immers ook al vaak niet interessant genoeg om te blijven kijken naar iemand die ergens ‘middelmatig’ goed in is.

Doe veel aan promotie

Vooral voor startende kanalen is het belangrijk dat mensen van het bestaan van het kanaal afweten. Het promoten van je Youtube-kanaal is dus vooral in het begin van essentieel belang! Welke doelgroep wil je bereiken en waar is deze doelgroep te vinden? Een kanaal voor jongere kijkers zul je misschien eerder op Instagram veel moeten promoten, terwijl de wat oudere kijkers misschien meer op Facebook te vinden zijn. Ga dus goed na welke mensen je wilt bereiken en pas je promotie hierop aan. Zorg er dus voor dat je zichtbaar wordt en blijft! 

Het kopen van Youtube-likes

Om je kanaal in het begin een duwtje in de goede richting te geven, kun je er ook voor kiezen om alvast een paar honderd Youtube-likes te kopen. Zo heb je in ieder geval een basis waar op voor geborduurd kan worden. Andere mensen liken en bekijken nou eenmaal eerder video’s die al veel likes binnen hebben. Dit is namelijk een teken dat het een leuke video is! Als je nog geen likes hebt, wordt het ook lastiger om ze zelf helemaal binnen te halen. 

Voordelen van het kopen van YouTube Likes

YouTube is bekend als een van de grootste en meest gebruikte zoekmachines voor videoresultaten ter wereld. Het is een zeer populair video-uitwisselingsplatform dat met succes door miljoenen gebruikers over de hele wereld wordt gebruikt. Mensen gebruiken het ook als een marketinginstrument om hun bedrijf te promoten onder een groot aantal doelgroepen. Maar mensen lijken ook te kiezen voor eenvoudigere manieren om hun werk binnen een korte tijd af te krijgen. Er zijn een aantal toegewijde en echte leveranciers van YouTube-likes online om ’s nachts de beste sensatie online op YouTube te creëren. Laten we de voordelen van het kopen van Youtube likes bespreken.

Het effect van meer YouTube likes

Het helpt in de zware concurrentie die tegenwoordig bestaat onder bedrijven om een ​​goede naam voor je bedrijf te krijgen. YouTube kan door een loyaal publiek op de lange termijn een goede kick-start van je bedrijf maken. Als je meer likes koopt en bezit, wordt de video beter zichtbaar voor het publiek. Omdat het aantal vind-ik-leuks een bewijs is dat de video de moeite waard is om te bekijken en meer mensen zou interesseren. Met een groter aantal vind-ik-leuks is er een betere kans om de doelgroep aan te trekken en te communiceren met je publiek. Het kan het bedrijf een boost geven, want er zijn grote kansen dat de video ’s nachts viraal gaat. Behalve dat het in korte tijd populair wordt, biedt het ook goede online zichtbaarheid. Het zou nieuwe kijkers kunnen aantrekken om te reageren en zich abonneren op iemands video.

Waar kun je YouTube-likes kopen

Hoewel er veel aanbieders van vind-ik-leuks voor YouTube online zijn, kan het behoorlijk moeilijk zijn om een ​​betrouwbare leverancier te vinden. Het is goed om een ​​website te kiezen die constante klantenondersteuning biedt en een geld-terug-garantie heeft. Er zijn meerdere aanbieders die niet of slecht te bereiken zijn. Mocht het product niet geleverd worden, en je geen contact kunnen krijgen, dan is de kans groot dat je een verkeerde partij hebt getroffen en je geld kwijt bent. Een mailtje met een simpele vraag zal snel uitwijzen hoe het gesteld staat met de klantenservice. Goedkoop is vaak duurkoop.

Wat zijn de risico’s van kopen

In principe zijn er geen risico’s bekend van Youtube likes kopen. Het is namelijk een natuurlijk proces waar iedereen op de like knop kan drukken. Dagelijks komen er miljarden likes bij en nog nooit is er een video verwijderd om die reden. Youtube kijkt slechts naar de inhoud van de video en beoordeeld of dit gepast of ongepast is. Je kunt dus risicovrij likes kopen voor je video.

Waar bestellen?

Er zijn tientallen shops waar je terecht kunt. Zoals eerder gezegd is goedkoop vaak duurkoop. Daardoor kun je beter iets meer uitgeven en er zeker van zijn dat ze daadwerkelijk erbij komen, en ze ook blijven staan.

Hoe werkt het kopen van YouTube volgers

Heb je al ervaring met kopen van YouTube volgers? We leggen je graag uit hoe het werkt. Allereerst gaan de YouTube-abonnees, ook vaak volgers genoemd, die je koopt op geen enkele manier daadwerkelijk deelnemen aan je kanaal. Je kunt YouTube-weergaven kopen, maar dat is een andere service. Als je volgers koopt, zijn ze slechts een aantal waarmee je sociale bewijs wordt gestimuleerd. De voor- en nadelen zijn als volgt:

Gekochte YouTube-abonnees verhogen je klout-score niet

Bij klout draait alles om interactie met je publiek. Klout is een website en mobiele app die sociale media-analyses gebruikt om haar gebruikers te beoordelen op online sociale invloed via de “Klout Score”, een numerieke waarde tussen 1 en 100. Bij het bepalen van de gebruikersscore meet Klout de grootte van een het sociale netwerk van de gebruiker en correleert de inhoud die is gemaakt om te meten hoe andere gebruikers omgaan met die inhoud. Gekochte YouTube volgers zullen niet veel doen om je klout-score op een significante manier te verhogen. Als je afhankelijk bent van klout om je algehele invloed online te meten, houd hier dan rekening mee terwijl je je gegevens analyseert. Door voordat je abonnees koopt je gegevens goed uit te zoeken, krijg je meer inzicht over waar je je bevindt.

Toch een hoop voordelen

Je kanaal ziet er met een hoop abonnees/volgers een stuk betrouwbaarder en overtuigender uit en dat maakt het aantrekkelijker voor nieuwe mensen om je kanaal ook te volgen. Je trekt een stuk gemakkelijker ook nieuwe mensen aan.

Wie geld wilt verdienen met het videokanaal heeft minimaal 1000 volgers nodig. Sinds vorig jaar heeft de videogigant namelijk de spelregels aangepast waarbij dit vereist is. Door ze simpelweg te kopen kun je de regels gemakkelijk omzeilen.

Meer abonnees komt de vindbaarheid ook ten goede. Je wordt namelijk een stuk sneller gevonden met je video en dat zorgt weer voor meer views, likes, en reacties.

Je zou kunnen worden gevonden

De beste leveranciers van YouTube volgers hebben een volledig vertrouwelijke service. Dit kan helaas niet gezegd worden voor elke leverancier die er is. Als je een slechte service gebruikt en iemand erachter komt dat kan dit slecht zijn voor je imago. Dit is de reden waarom onderzoek zo belangrijk is en je een ​​bedrijf kiest met veel ervaring.

Gratis tips

Zorg dat je een goede beschrijving bij je video neerzet en gebruik zoveel mogelijk relevante zoekwoorden. Ook hierdoor wordt je namelijk beter gevonden en dat zorgt weer voor meer interactie!

Pas op voor oplichters

Dus je neemt uiteindelijk de beslissing om YouTube volgers te kopen, bijvoorbeeld 500 YouTube-abonnees. Je kansen om te betalen voor YouTube volgers en geen YouTube-subscribers te krijgen, zijn torenhoog. Omdat de industrie zo ongereguleerd is, heeft dit ertoe geleid dat mensen goedkope websites hebben gebouwd en YouTube-abonnees via hen hebben ‘verkocht’. Pas dus op voor oplichters en zoek een leverancier met veel ervaring.
Een veilig adres waar je veilig kunt bestellen is de webshop Likes-kopen.nl waarbij er een middenstreepje tussen likes en kopen zit of Likeskopen24.eu

Technische tekst of Youtube video vertalen naar andere taal?

Als je graag zeker bent of nog beter gezegd als je echt zeker moet zijn dat alle informatie die je in een andere taal deelt met je volgers helemaal feitelijk klopt, kan je niet om een technisch onderlegde vertaler heen. Hij of zij kent niet alleen de taal waaruit vertaald wordt tot in haar puntjes, maar weet ook de finesses te vinden in de taal waarnaar vertaald wordt. Bovendien kan deze taalkennis gecombineerd worden met vakkennis. Stel je moet een juridische tekst vertaald hebben voor je blog of Youtube kanaal, dan wil je geen flater maken. Door te kiezen voor een expert ben je dan zeker dat je de juiste informatie overbrengt.

Wil jij ook juridische vertalingen laten uitvoeren? Kijk dan eens bij Traducta.

Omzeil regionale restricties en bekijk alle YouTube content met een VPN

Niets is vervelender dan dat je op YouTube een video wilt bekijken en de video niet toegankelijk is in jouw land of regio… Wat zou je er van vinden als dat voortaan verleden tijd is?

Waarom zijn bepaalde video’s geblokkeerd in Nederland?

De uploader van YouTube filmpjes kan beperkt worden door copyright regels of er zelf geen zin in hebben dat de hele wereld zijn of haar content kan zien.

Hoe omzeil ik deze regionale restricties?

Met behulp van een VPN dienst kan je YouTube het idee geven dat je vanuit een ander land aan het surfen bent. Je hoeft dus alleen een land te kiezen waar de content wel voor beschikbaar is en hopsakee je kunt genieten van al het moois dat het YouTube kanaal te bieden heeft!

Meer weten? Lees dan meer op VPN Expert.

Geschiedenis van virtual reality

De virtual reality-technologieën van vandaag bouwen voort op ideeën die dateren uit de jaren 1800, bijna tot aan het begin van praktische fotografie. In 1838 werd de eerste stereoscoop uitgevonden, met behulp van dubbele spiegels om een ​​enkel beeld te projecteren. Dat ontwikkelde zich uiteindelijk tot de View-Master, gepatenteerd in 1939 en nog steeds geproduceerd vandaag.

Het gebruik van de term 'virtual reality' werd echter voor het eerst gebruikt in het midden van de jaren 1980 toen Jaron Lanier, oprichter van VPL Research, de uitrusting begon te ontwikkelen, inclusief bril en handschoenen, om te ervaren wat hij 'virtual reality' noemde. ”

Nog daarvoor ontwikkelden technologen echter gesimuleerde omgevingen. Een mijlpaal was de Sensorama in 1956. Morton Heiligs achtergrond was in de Hollywood-filmindustrie. Hij wilde zien hoe mensen zich konden voelen alsof ze 'in' de film waren. De Sensorama-ervaring simuleerde een echte stadsomgeving, waar je op een motorfiets doorheen hebt gereden. Multisensorische stimulatie laat je de weg zien, de motor horen, de vibratie voelen en de uitlaat van de motor ruiken in de ontworpen 'wereld'.

Heilig patenteerde ook een op het hoofd gemonteerd display-apparaat, het Telesphere-masker, in 1960. Veel uitvinders bouwden voort op zijn fundamentele werk.

Rond 1965 bood een andere uitvinder, Ivan Sutherland, 'the Ultimate Display' aan, een op het hoofd gemonteerd apparaat waarvan hij opperde dat het zou dienen als een 'venster naar een virtuele wereld'.

De jaren 70 en 80 waren een drukke tijd in het veld. Optische vooruitgang liep parallel met projecten die werkten op haptische apparaten en andere instrumenten waarmee je in de virtuele ruimte kon rondbewegen. Bij het NASA Ames Research Center in het midden van de jaren tachtig, bijvoorbeeld, combineerde het Virtual Interface Environment Workstation (VIEW) systeem een ​​op het hoofd bevestigd apparaat met handschoenen om de haptische interactie mogelijk te maken.

De huidige virtual reality-uitrusting dankt zijn ontstaan aan de baanbrekende uitvinders van de afgelopen zes decennia die de weg hebben geëffend voor goedkope, hoogwaardige apparaten die gemakkelijk toegankelijk zijn. Zorg ervoor dat je de VR-stations van het Franklin Institute bezoekt om zelf een virtuele omgeving te ervaren!

Influencer marketing: hoe influencers vinden

Hoe mooi Influencer Marketing ook klinkt, het is moeilijk om de juiste persoon voor uw producten/campagnes te vinden. Alleen uitgebreid onderzoek kan voorkomen dat het betreffende merk onnodig geld weggooit.

Ik raad aan om direct op het betreffende sociale netwerk te zoeken naar de influencers. Op Instagram, bijvoorbeeld, kun je met een paar muisklikken de belangrijkste bijdragers aan bepaalde hashtags bekijken om de juiste mensen uit te filteren. Er zijn ook al enkele artikelen over de top influencers in de betreffende industrie. Deze kunnen ook als inspiratiebron worden gebruikt. Dergelijk gericht onderzoek geeft u automatisch een directe indruk of de betreffende influencer echt bij uw merk of campagne past.

Interactie controleren bij influencer marketing

Laten we ervan uitgaan dat de gewenste doelgroep is gedefinieerd en dat de onderneming de best mogelijke influencer heeft gevonden. Dan moet u zeker de interactie snelheid van de respectievelijke personen voor de start controleren. YouTube influencers met meer dan 90.000 abonnees, waarvan er slechts 1.000 echt actief zijn, heeft geen enkele zin voor een bedrijf. Integendeel: sommige invloedrijke instanties rekenen op basis van het aantal abonnees/volgers, wat in dit geval veel geld zou verspillen voor niets.

Daarom moeten bedrijven bijzonder kritisch kijken naar het aantal gebruikers dat met de influencer interacteert in vergelijking met het totale aantal volgers. Ook hoeveel van antwoorden op zijn foto’s op content via Instagram Marketing met Influencers of hoe vaak de berichten op Facebook worden geklikt geven belangrijke informatie. Zo kun je heel snel te weten komen of de getallen een “gezonde” influencer zijn of een faker die zijn volgelingen op Ebay kocht. Ja, er zijn echt mensen die dat doen.

Influencer marketing: het geld

Alles is nu bekend over de influencer, alle voorwaarden zoals interactie zijn juist, en het bedrijf heeft contact met hem. Geweldig. Maar nu komen we op een knelpunt. Hoe groter het bereik van de persoon, hoe groter de kans dat ze geld vragen voor reclame. Je moet immers ook goed betalen voor reclame op prominent geplaatste reclameborden of reclamezuilen.
Echter, de prijs kan snel utopische afmetingen bereiken. YouTube dient als een goed voorbeeld: Hier moet je ongeveer 80 euro per 1.000 views betalen om je eigen product op de voorgrond te plaatsen van een video van een kunstenaar. Met een groot schoonheids kanaal met gemiddeld 500.000 views ben je al snel 40.000 euro kwijt. Voor slecht één enkele video. Op Instagram is het tot 10 euro per 1.000 volgers, dus een foto op rekening van een vrouwelijk model met een digitale aanhang van 800.000 mensen kost toch 8.000 euro. Ja, het is goedkoper. Maar: Op Instagram zijn externe links alleen mogelijk in de biografie, anders niet. Dit maakt het bijvoorbeeld veel moeilijker om de doelgroep naar een speciaal gemaakte actiepagina te leiden.

Het wordt duidelijk: Influencer marketing is allesbehalve goedkoop. Ik raad je aan om vooral kleine en middelgrote influencers aan te spreken en de producten gratis ter beschikking te stellen. Met deze aanbiedingen is de bereidheid om “gratis reclame” te maken aanzienlijk hoger dan bij de grote influencers, die op hun beurt al een eigen management hebben, dat ook de hand zal uitsteken.

Handigste functies van YouTube

YouTube is booming! Elke dag wordt er duizenden uren aan video’s geüpload op deze populaire social media. Dagelijks bekijken we met zijn alleen ook een heleboel filmpjes. Wanneer je veel gebruik maakt van YouTube of zelf af en toe een filmpje wilt plaatsen kun je gebruik maken van de handigste functies van YouTube!

Offline streamen

We hebben er allemaal wel eens last van: we hebben weinig data of helemaal geen data meer en we kunnen die ene video in de bus niet kijken. Maar daar heeft YouTube een handige oplossing voor: er is namelijk een functie waarmee je offline video’s kan streamen. Je voegt gewoon een video toe aan “add to offline” en dan kun je hem bekijken zonder dat je data hoeft te gebruiken.

Populaire videos

Wil je altijd op de hoogte blijven van de nieuwste en populairste video’s? Dat kan door gebruik te maken van de handige charts-functie. Door www.youtube.com/charts in te typen kom je direct op de pagina waar de meest populaire video’s staan die per dag, per week en per maand worden vernieuwd. Daarnaast kun je de meest populaire video’s kijken per categorie, dus bijvoorbeeld dieren, sport of beauty.

Zelf aan de slag

Heb je een grappig filmpje gezien en wil je daar een gif van maken? Een gif is een kort filmpje dat telkens herhaalt. Gifjes zijn heel populair en YouTube heeft zelfs een functie waarmee je gemakkelijk en snel een gifje kan maken van een stukje van een video. Met de link gifyoutube.com kom je op een website waar je 15 seconden van een video kunt selecteren.

Ondertiteling toevoegen

Heb je een Engelse video gemaakt maar wil je dat ook Nederlanders hem kunnen volgen? Dan kun je met de subtitles-functie handig en snel ondertiteling toevoegen. Dat kan overigens ook met een Nederlandse video. Dan kunnen je kijkers de video ook zien zonder het geluid aan te zetten.

Gratis muziek

Zoals je misschien weet mag je niet zomaar alle muziek gebruiken bij het maken van je video! Gelukkig heeft YouTube daar een handige functie voor. Een van de tools bij het maken van je video is de audiobibliotheek waaruit je legaal achtergrond muziek voor je videos kan kiezen.

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Followersnet.nl.